dissabte, 20 de març del 2010

L'amic Pep Bas amb qui tant volíem...



7 comentaris:

Tere English teacher ha dit...

Em sento tant trista pel Pep, per la Mª Jesus, per l'Olímpia i per tots els que estimem i trobem a faltar la seva música i les seves rialles. La Mª Jesus i en Pep han estat mestres dels meus fills i grans amics de monents dificils.

rosa roig ha dit...

M'he quedat absolutament desolada en llegir el que li ha passat a Pep . Feia anys que no ens veiem i no fa molt tornarem a coincidir, per la música. Ell seguia rient, com sempre!
La mort sempre em talla la respiració i em deixa atònia!

Unknown ha dit...

Amèlia i jo l'hem escoltat amb molta tristesa i amb records que arranquen en un reciten de Lluis LLach en Mutxamel on el vam conéixer. Ens sentim buits

Jordi Cirach ha dit...

Una forta abraçada! Per cert, m'he adherit aquest blog. Desitjo que també t'interessi el meu, una abraçada!

L'imperdible de ℓ'Àηimα

>Jordi Cirach

akrata ha dit...

Conocí a Pep y Mª Jesus hace dos años, en mi primer viaje a Xabia, cuando nos acogieron en su casa para pasar las navidades como si fuésemos uno más de la familia. Me quede alucinado de todo lo que puede transmitir una familia en pocos días, sus valores, su cultura y su lucha quedarán siempre conmigo y lo único que me ronda la cabeza desde que me enteré de su fallecimiento es la gran suerte que tuve de haber conocido una persona como Pep. Me entristece mucho pensar en Noa, Olimpia y Mª Jesus, y no puedo quitarme de la cabeza a Pep en su huerta, con sus gallinas, su vino y su entusiasmo por la tierra, la música, la justicia y la vida...
Necesitaba escribir unas palabras sobre Pep para desatar este nudo que me ha quedado, pero por mucho que escriba el nudo sigue prieto...
Sólo cuando se olvida a alguien se muere y aunque nos hayamos quedado vacíos, maldiciendo a la muerte por llevarse a los buenos, siempre estará vivo entre nosotros pues los que conocimos a Pep nunca le olvidaremos. Un abrazo muy fuerte desde el Pais Vasco.

Carles Mulet Grimalt ha dit...

Motes gràcies, companyes i companys, em conhorta molt veure que el sentiment d'afecte per Pep és tan compartit com merescut. Recordem-lo!

Josep ha dit...

Les persones com Pep ens encoratgen a seguir lluitant en la vida i a estimar la nostra terra!!!
benja