dimecres, 20 de novembre del 2013

De regal, la vida en un llibre.





   Quan Pilar va començar a maquinar, ara farà uns tres mesos, la festa que em prepararien per la meva jubilació, va pensar de seguida que una de les coses que em podia fer més il·lusió era un llibre commemoratiu on alguns bons d'amics, relacionats amb diferents fases de la meva vida,  hi diguessin alguna cosa. 
   Producte d'aquella idea ha estat un llibret tan senzill com bellíssim - imprès per edicions 96 amb una cura igual a l'estima que em tenen- on Tere Savall (autora del cal·ligrama de la portada), Emili Muñoz, Malena Soler, Isabel Julià, Antoni Server, Llucia Fuster, Tomàs Llopis, Salva Vidal, Juli Pasqual i Pep Ivars van explicant episodis importants de la meva vida, salpebrant-los -això sí- d'un munt d'elogis desmesurats, com -d'altra banda- cal que facin els amics.
   Si en teniu gana podeu llegir tots els textos  (als qual cal afegir l'entranyable escrit de Pasqual Bas i Marga de los Reyes que, malauradament, no va arribar a temps per ser-hi inclòs) activant
                   A Carles Mulet (1974-2013)

   A tots ells vull expressar-los el meu profund sentiment d'estima i el meu agraïment. I a Pilar, a més a més, el meu amor que creix i creix.

3 comentaris:

Josep Castelló ha dit...

No, no és cert. Els elogis dels teus companys no son desmesurats. Te'ls mereixes. Et desitge llarga i feliç etapa de jubilació. Tu sempre seras un MESTRE, estigues on estigues i fasses el que fasses. I segur que la teua faceta d'artista ara aflorarà encara amb més força. Salut!

Carles Mulet Grimalt ha dit...

Moltes gràcies, Pep. Tu també ets un desmesurat!

IVARS ha dit...

Els elogis dels teus companys no son desmesurats. Son fruit d'una vida de treball. Te'ls mereixes. En aquesta nova etapa, la jubilació, et desitge el millor. Tu sempre seras el meu MESTRE, aquell que no recorde exactament que ens ensenyava però petites coses si, feia magia, va tindre un bebe, Laia.. pues en vuit o nou anys els record son com un somni però ja record.
A disfrutar i molta salut!
Josefa Amparo